четвер, 23 серпня 2012 р.

Модуль 9-10

Сьогодні в голові трішки систематизувалося все, що я зробила у попередні дні. Особливо напуженою була робота з Планом, до якого чомусь треба було постійно повертатися та змінювати. Але тепер я зрозуміла, навіщо це було робити. 
Ясна річ ми чули про диференціацію . Але сьогодні я зрозуміла як зробити так, щоб учні навчилися самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити роботу). 
Вдалому здійсненню проекту предує кропітка робота вчителя. Він має вміти враховувати можливості всіх учасників проекту і давати такі завдання, з яким їм під силу справитися. Для дітей, які швидко працюють, треба робити завдання підвищеної складності.
Я зрозуміла роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме - головне донести до учня думку про те, що основний результат навчання - здатність до інтенсивного і грамотного пошуку знань. Особистітні зміни є основним, що має сенс при виборі мети освіти в сучасному світі.
Модуль був насиченим, багато нового по впровадженню диференційованого навчання для роботи з учнями для себе відкрила ще раз. Учні завдяки проектній діяльності навчаться навичкам 21 століття, які їм допоможуть бути успішними у житті!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар